Gyakran ismételt kérdések

Az ételeket a rendelése érkezésének sorrendjében készítjük. Ezen gyorsítani leginkább csak azzal lehet, ha nem vacsora vagy ebédidőben érkezik a rendelés. Nagy általánosságban azért kijelenthető, hogy lehet némi időt spórolni ha kiküszöböljük a futárok esetleges túlzott leterheltségét a személyes átvétellel.

Ez mindig az aktuális rendelésállományon múlik. Igyekszünk 50 percen belül kiszállítani. Ha rövid átmeneti ideig ezt nem tudjuk tartani, azt a rendelésfelvétel során jeleznie kell a diszpécsernek, illetve a webshopban láthatja az aktuálisan tervezett kiszállítási időt.

Hívja diszpécserünket a +36 1 951 0480 telefonszámon. Ő segít megoldani a helyzetet.

Igen, bármely SZÉP Kártyát elfogadja a rendszerünk.

Igen. 11. rendelésére kért 32 cm-es pizzáját kifizetheti az összegyűjtött előző 10 db futárblokkjával.

Vannak olyan ételeink amik a szállítás után nem tudnak olyan minőséget képviselni amihez a nevünket adnánk.

Az arány 75% teljes kiőrlésű liszt, 25% fehér búzaliszt.

Sajnos egyelőre nincs. Keressük azt a gluténmentes megoldást amit minőségben megfelelőnek tartanánk.

10-15 tétel fölött érdemes előre, lehetőleg előző napon leadni a rendelést, telefonon. Ha nem így érkezik, akkor is megpróbáljuk megoldani. Ilyenkor a telefonos diszpécserünk tudja pontosabban felmérni, mikorra tudunk teljesíteni.

Folyamatban...